2008-03-14

I will paint you in silver, I will wrap you in cold

Reklamen som kommer upp när man surfar runt på nätet brukar ju påverkas av var man surfat tidigare, bland annat fick vi bara reklam om värmepumpar sista månaden innan vi flyttade till huset. Jag undrar dock vad i helskotta vi internettat efter nyligen som ger mig denna reklam:
Jesus Offers Forgiveness. Haunted by Guilt for Your Past? Jesus Offers a Pardon and Eternity (www.y-Jesus.com/Forgiveness)
och
Revelation 17 RevealsIdentity of Next Pope. He Will be The Last Pope. Learn Bible Prophecy (www.worldslastchance.com)
samt min favorit:
Is your Church changing, doing things that are not found, or are forbidden, in the Bible? (ChristianBibleInfo.com)
Jag har inte klickat på någon av länkarna. Jag är rädd för sådana här saker.


Förresten - ett sent tillägg - jag undrar om jag ska skylla på Underoath. Det är ett kristet metalcoreband jag lyssnat på en del på slutet. Jag upptäckte just att en av sidorna associerade med godhatesfags.com, kallad lovegodsway.org, har dem listade som "Safe Bands". Deras lista över "Gay Bands" är annars något jag rekommenderar starkt! De varnar för Metallica och Jay-Z som gay, och refererar till Marilyn Manson som "dark gay".

This subject line was brought to you in association with AFI - Silver and Cold

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...