2008-03-05

The path I walk is in the wrong direction

Oj oj!! Jag är på Universitetet. Lillebror ringde nyss. Han nämnde i förbigående något om Far och Svärfar, och deras rivande av vår badrumsvägg. Jag: "...!"

RIVANDE, som i PRESENS! Jag och Herr J är ju inte ens hemma!



Det visade sig dock att de talat med Herr J i telefon, så han visste i alla fall om det. De hade visst haft problem, men han visste inte med vad!!??

Nog för att jag sagt att jag helst inte är hemma när de drar igång med dylika jätteprojekt (som att riva och flytta väggar), men jag visste inte att de skulle börja, ens! Men jag är MYCKET tacksam för deras hjälp!

This subject line was brought to you in association with Bullet for My Valentine - Tears don't Fall

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...