2008-04-17

I lived a quiet life , a stranger to champagne, I never dared to venture out to cities of the plain.

Rörmokarna tappade bort min Leo!!!

De släppte ut kattstackar'n, men nekade sedan till det när jag sökte honom. Efter en stund kröp det fram att han kanske var ute ändå. Jag sprang runt ute och ropade, och de satte sig i sina bilar och for! Fegisar!

Leo är som tur är ganska rädd för den stora världen utanför och hade krupit in under bron. Jag höll knappt på att få ut honom...


This subject line was brought to you in association with Pet Shop Boys - The Sodom & Gomorrah Show

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars liten

Anonym sa...

jag sökte på "I lived a quiet life , a stranger to champagne" och hamnade här på första träff, underbar textrad.

Johanna sa...

Ja, liksom de flesta av deras texter!

Anonym sa...

Vilken tjej, jag drömmer om dig johanna!

Johanna sa...

Hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...