2008-05-07

Är det jobbigt att tiden går å man blir äldre, eller kul att vara med? Och få ro då och då bland alla tentor å poäng.

Och på tal om felhörningar - Herr J hade en sticka i fingret, och jag erkände lite skamset att jag tycker att det är roligt att peta stickor. Han tittade väldigt konstigt på mig, och visst, det är mysko att gilla det, men jag tyckte mig ej förtjäna en sådan blick. Det visade sig dock snabbt att han tyckte att jag sagt att jag tyckte det var kul att Petra sticker, det vill säga att hon ej kan vara med hela tiden på resan. En riktigt så hemsk människa är jag faktiskt inte!

Nu ska jag försöka plugga ett tag. Men frukta intet! Jag återvänder!
This subject line was brought to you in association with Lars Winnerbäck - Elden

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...