2008-05-08

Words are hard to find, there are only cheques I've left unsigned, from the banks of chaos in my mind.

Jag hade jättetråkigt på bussresan hem, så jag skickade hejaramsor till väl valda personer i min mobiltelefons lista. Olika till alla, naturligtvis, utvalda och individuellt anpassade. Lillasyster var den enda som svarade korrekt!

(Far undrade om jag hade tråkigt, mor ringde upp för att höra varför jag skrek på henne, Lillebror och Herr J svarade inte alls, och Svägerska M svarade bara "va?")
This subject line was brought to you in association with The Police - De Do Do Do, De Da Da Da

1 kommentar:

Matilda sa...

DET ÄR VÄL KLART.VEMANNARS.MAMMA UNDRADE VARFÖR DU SKREK.KOMMER DU IHÅG NÄR ALLA HENNES SMS SÅG UTSÅHÄR?++?ELLER VÄRRE!1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...