2008-08-08

Be aldrig mer om ursäkt, för sakerna du aldrig gjorde.

Jag har gjort en repris av Herr J's vurpa för ganska precis ett år sedan (53 veckor). Fick till och med samma rum på akuten.

Jag flög av cykeln nere i gångtunneln på väg till jobbet i morse. Hjärnskakning (med illamående och huvudvärk), sydd haka, ont i axeln, två sönderbitna tänder mm mm.

Var tvungen ta flera bedövningssprutor, men är stolt över hur bra jag klarade det. Tror att det är första gången jag tagit sprutor annat än hos tandläkaren sedan mellanstadiet.

Första gången jag sytts, första gången jag röntgats (skallen) och första gången jag sjukskrivit mig.
This subject line was brought to you in association with Håkan Hellström - Kom igen Lena!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sa inte far att det var datorförbud också!!!!! sitt alldeles stilla o sug på pralinerna nån timma.Sedan går du och lägger dig!!!!!!

Anonym sa...

Racercykel?Handväska?Högklackat?Sen? INGEN HJÄLM?????? HAR INTE VI KÖPT EN TILL DIG????????

Anonym sa...

I see you've linked to me breaking my tooth, but I don't speak Norwegian so I've no idea what you're saying about it! I hope you found it as funny as my friends did!

Lowri

Johanna sa...

Actually it's swedish! And I didn't really find it all too funny, I managed to break two of my teeth in a bicycle accident :-( I looked a lot like you, only A LOT LESS happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...