2008-08-12

Go together like a horse and carriage.

Som min kära syster redan skrivit så firar våra kära föräldrar silverbröllop idag! Att fira 25-årsdagen som silverbröllop har enligt brollopstorget.se varit tradition sedan 1600-talet. I övrigt hittar jag ingen onödig information på nätet som jag kunnat passa på att lära er. Stort grattis till mor och far, dock. Bra jobbat!Jag brukar ju oftast varken lägga ut foton eller riktiga namn här på bloggen, men eftersom jag länkar till folk som gör det hela tiden så är jag ju inte direkt hemlig, så så här såg de ut när det begav sig. Mor och far är på den här bilden båda yngre än vad jag är nu. Lillasyster är i mammas mage och jag och Lillebror var med i fotostudion.

This subject line was brought to you in association with Frank Sinatra - Love & Marriage

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt par!!!!Vi har varit ett par i36 år!Vi var på Sjöbris och åt i går.Gott o dyrt.

Anonym sa...

Unga o söta var de.Nu är de bara söta (samt toppenkompisar)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...