2008-08-11

If it's against the law, arrest me.

Jag körde bil ned på byn igår för att hämta vår middagspizza. Det var inte en helt lysande idé. Jag har ju alltid hävdat att jag när jag har feber kör lika dåligt som jag skulle göra om jag druckit alkohol (en tes vilken jag iofs aldrig provat i verkligheten). Något som gör mig till en ännu sämre chaufför är tydligen hjärnskakning. Huvva! Det kändes inte alls okej. Det är svårt att koncentrera sig ordentligt och jag fick både huvudvärk och illamående på kuppen.

Vi har inte ätit jätteordentligt sista dagarna. När vi inte lyckats bjuda bort oss har vi köpt färdigmat, såsom pizzan jag nämnde ovan. Vi försökte bjuda in oss till svärföräldrarna idag, men de svarar inte i telefon. Nu blir det tacos istället.
This subject line was brought to you in association with Madonna -Give It 2 Me

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...