2008-08-22

Madrid Ett

Puh!

I Madrid är det varmt och skönt. Faktiskt väldigt lagomt varmt, det har väl varit si sa där 29-31 grader. Vi har besökt en massa muséer (mest konst), shoppat, druckit vin och ätit.

Det har ocksa blivit en hel del tittande pa BBC, CNN och Sky News pa hotellet, pa grund av den stora flygkraschen. Det är ju lite otäckt eftersom vi flyger med Spanair fran Barajas, men sannorlikheten att det ska hända tva ganger är ju minimal och som tur är sa är ingen av oss flygrädd.

Mobilerna slutade fungera under ett dygn efterat, vilket var nog för att Modern skulle börja skicka SMS med stora bokstäver. Enligt senare SMS hade visst mormor dessutom ringt typ 1000 ganger och tyckt att mamma skulle ringa flygplatsen för information. Och varför skulle jag spontanflugit till Gran Canaria?

Nu har jag snart slut pa tid pa internetcaféet, sa det är bäst att jag slutar skriva!! Mer rapport senare!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska veta att när jag sa att jagINTE var orolig,ropade hon att i så fall var jag INTE RIKTIGT KLOK!! LITE orolig var jag dock-men det sa jag inte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...