2008-10-14

Louder than they, Louder than they, Louder than they, Allow, Allow

Ny idé om hur jag ska få päronen att skaffa nytt internet: om vi alla publicerar massor med bilder så kan modern inte se dem, och hon är för nyfiken för att stå ut med det!

När jag ska till Paris i Mars har David Lachapelle utställning där, och jag ska dit! Jag lyckas dock inte ens med hjälp av google hitta var denna utställning exakt äger rum. Fast jag har ju ett par månader på mig.

Klicka på bilderna för att se dem större.






This subject line was brought to you in association with Santogold - Say Aha

5 kommentarer:

sorina sa...

Jag spenderade hela kvällen igår med att kolla på bilder av LaChapelle. DAMN YOU WOMAN!!!!

Johanna sa...

Mwahaha!

Matilda sa...

han var ju i stockholm för inte så längesen.

Johanna sa...

japp

Anonym sa...

MÄh! Här var det länkat ser jag, utan tillåtelse och allt.... :P Jag vet ju var din brevlåda bor.... :D /THE Rose

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...