2008-12-04

All is calm, all is bright

Ojojoj! Jag läser kurslitteratur i form av en pdf-fil, så jag sitter vid datorn. Naturligtvis passar jag på att spela julmusik under tiden. Just nu spelar jag Destiny's Childs julskiva. Det är fruktansvärt och får mig att tappa koncentrationen i mitt pluggande. Om man ska waila i en låt så måste man ju bygga upp till det! Man kan inte waila sig igenom exakt hela låten. Det låter gräsligt även om man egentligen har bra sångröst.

Det roligaste med den här skivan är att när jag spelade den förrförra julen medan jag talade i telefon med svägerska M så utbrast hon "men VAD lyssnar du på!!??", och då har jag ändå spelat ganska mycket konstig musik med henne närvarande.

Ärligt talat skulle jag hellre rekommendera Hasselhoffs julskiva. Den är bättre än man kan tro. Okej att den är jäkligt smörig och dessutom bitvis tysk, men han sjunger ok och man tänker ju inte direkt på att det är han under tiden.
This subject line was brought to you in association with Destiny' Child - Silent Night

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...