2009-01-21

We've all had a time where we've lost control

Så mycket bättre musik det blev på TVn helt plötsligt! Bullet for my Valentine, Killswitch Engage, Avenged Sevenfold och Iron Maiden i rad nu. Jag hade just tänkt gå bärsärkagång om jag var tvungen höra Leona Lewis eller Pussycat Dolls en gång till.

Jag väljer alltid överskrift till bloggen från vad jag lyssnar på just när jag skriver. Enda gångerna jag inte gjort det är de sex inlägg jag skrivit när jag varit utomlands och inte haft musik spelandes. Jag har aldrig haft samma låt två gånger, och jag ville verkligen inte att Metro Station (veckans hitvarning!) skulle bli första undantaget. Det har varit stor risk för det i veckan då jag haft på TVn så mycket och samtidigt massbloggat. Någon som orkat läsa allt?

Jag ville ha en bärsärkagångrelaterad bild här, men hittade ingen bra, så det blev Killswitch Engage istället.
This subject line was brought to you in association with Avenged Sevenfold - Scream

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...