2009-02-16

Cause I'm your lady and you are my man

Dagens citat, nedan, stämmer alla dagar för mig. Idag borde jag dammsugat och dammtorkat men istället tog jag fram pelargonerna och fixade lite med de saintpaulas jag inte planterade om sist jag gjorde ett ryck med mina stackars blommor.

"Anyone can do any amount of work provided it isn't the work he is supposed to be doing at the moment."
Robert Benchley

Bilden till höger visar på hur pelargonerna såg ut i fjol (större bild om ni klickar på den). Så ser de inte ut nu.
This subject line was brought to you in association with Celine Dion - The Power of Love

3 kommentarer:

Maria sa...

Nej, mina ser inte heller ut sådär. Det är andra saker som växer på dem... kanske ska ta en bild och lägga ut på bloggen så du får se. De ser inte friska ut! Jag längtar till på lördag!

Johanna sa...

Jag gjorde ett halvseriöst försök att hitta ngt på stan att ha på mig på lördag, men det gick dåligt, jag får nog fara utan :-(

Anonym sa...

Mina pelargonior ser inte heller särskilt glada ut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...