2009-06-11

Saw Cinderella in a party dress, but she was looking for a nightgown

Dagen idag:

* Klev upp och såg Sweeney Todd till frukosten. Om jag skulle köra en celebrity crush-serie som Technicolor skulle jag välja HBC denna vecka. Filmen var bättre än jag trodde. Jag hade hört att den skulle vara snygg men dålig.

* Lunch med S på cafét, hon var trött och ovanligt tyst, jag tror hon glömt hur man gör eftersom det var så länge sedan sist. Diskuterade eventuell filmklubb.

* Hittade flera saker jag ville ha på H&Ms rea, men hann inte köpa något eftersom det var världens längsta kö och jag hade en terapitid att passa. Attans!

* Terapi #2: allt är mammas fel.

* Nämnda Technicolor kanske hälsar på v.29! Detta innebär att hon missar V-dagarna helgen v.28. En sådan förlust för henne! *ironi*
This subject line was brought to you in association with The Killers - A Dustland Fairytale

1 kommentar:

Matilda sa...

jag vill åsså ha filmklubb. Men jag smurfar inte direkt sweeney todd...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...