2009-06-03

It's all just work, and no play

Jag hade inte tänkt köpa några blommor till trädgården före risken för frost är över, eftersom jag vet att jag inte kommer att komma mig för att bära in dem om nätterna. Jag kunde dock inte riktigt hålla mig, och efter dagens cafébesök råkade det följa med några blommor och kryddväxter hem. Vi får väl se hur det går.

Medan jag planterade ut dem började det spöregna, så jag skyndade mig att fota för att visa hur fint det var, i alla fall en liten stund, framför min bro i början av juni...


This subject line was brought to you in association with Kristofer Åström - Defender

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint! Var har du köpt de hängande växterna? Vet du vad de heter? Svärm

Jocke sa...

Natten mot lördag ska det bara vara +1 grad...

Catta sa...

Fint!

Johanna sa...

Svärmor - Nej, jag vet ej vad de heter, blev tipsad av mor. De är köpta i V-by, luktar ganska mkt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...