2009-06-30

Some girls are born to make you cry

I december skrev jag flera inlägg om julmusik och rekommenderade eller avrådde från flera. Nu har jag spelat sommarmusik via Spotify, och känner ansvaret för att ge er lite råd även här. (Jag låter medvetet bli att linka till spotifylistan, jag vill inte att ni klickar på den av misstag).

Jag vill nämligen inte att ni ska göra samma misstag som jag och slösa en timme av era liv på att lyssna på en sådan här skitskiva.

Absolute Chillout Summer innehåller ett gäng helt galet smaklösa tolkningar av de klassiska sommarsångerna. Visa vid vindens ängar var nästan oigenkännlig. Huvva! Undvik!

"Poppigare" eller "lugnare" versioner av låtar som låter som de hör hemma på en skiva någon försöker kränga till barn. Lyssna på originalen istället!
This subject line was brought to you in association with Aerosmith - Girls of Summer

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...