2009-09-28

Like a liar looking for forgiveness from a stone

Hittade en länk i Emmas blogg idag: Högklackade skor för nyfödda. Ja eller nej? Vad tycker ni? Jag skulle själv lätt ta på en nyfödd sådana här, men däremot inte en ettåring. Babyn ska ju lix inte gå!

Folk är i alla fall tydligen upprörda.

Jag ser inte klackskor som förtryckande. Själv har jag betydligt mer problem med stringtrosor eller BHar för barn, eller t.ex. den fruktansvärda dockan med medföljande strippstång.

[se artikeln om skorna själv här]


This subject line was brought to you in association with Green Day -21 Guns

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att skorta är fula hur som hekst!!
Svärm

Maria sa...

Jag håller med. Skitfula. Jag tycker inte att det är ok.

Matilda sa...

jag skulle rent moraliskt inte tveka att sätta på skorna, lite jag bryr mig.

men jag håller nog med föregående kommenterare att jag tycker de är fula.

Johanna sa...

Jag håller med Matilda!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...