2010-05-27

Het kan ook zijn dat het was met zijn tweeën overzee in die luchtballon

Projekt: Film 2010

#49 A Cinderella Story (2004)
Jag såg denna film medan jag jobbade natt, så den scen jag missade pga larm fick jag sedan gå in och se på youtube. Dubbad till tyska! Filmen var riktad till unga tjejer, förutsägbar och menlös. Mycket klyschor, där den nördiga killkompisen kanske är värst. Hilary Duff gör en helt okej insats som huvudrollsinnehavare, men jag är av okänd anledning lite allergisk mot Chad Michael Murray. Den slutliga sammanfattningen blir dock att det finns MYCKET bättre tonårsfilmer om det är vad man är sugen på!

#50 Whip It (2009)
Då skulle jag egentligen hellre vilja att min tonårsdotter såg den här filmen! Men jag skulle inte vilja att hon ställde upp i roller-derbyn, det ser ju helt jäkla livsfarligt ut! Den här filmen lyckas inte heller helt hålla sig ifrån klyschor och förutsägbarhet, men den gör det på ett så mycket bättre sätt än filmen ovan. Dessutom är det en massa coola människor med ;-)


This subject line was brought to you in association with Sieneke - Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie)

1 kommentar:

Copycatbloggen sa...

Vill du kopiera Hilary Duff´s snygga vardagsoutfit? Kika in på bloggen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...