2010-06-16

We don't rest in peace, we just disappear

Min dator ställde i förmiddags spörsmålet om den skulle undersöka om den kunde finna lösningen på mina problem. Jag fann förslaget lysande, och bad den framskrida i detta. Den bemötte denna utmaning med responsen att den funnit ett svar, och undrade om jag var tillfredsställd.

Det var jag inte.

Här trodde jag att alla mina världsliga problem framgent enkelt skulle kunna lösas, men icket! Jag har gjort tre separata installeringsförsök idag, och två av dem gick åt skogen.

Det var dock inte för att jag är helt datainkompetent utan för att två av dessa program tydligen ej är kompatibla med Windows Vista. Jäkla skit! Inte blev jag gladare över att Vistas hjälpprogram inte ville erkänna detta, utan det krävdes hjälp från både herr J och diverse internetforum för att jag skulle hitta fungerande alternativ.

Jag behöver ett bättre alternativ än bajsVista vid nästa omformatering. Någon som vill ge mig Windows 7 i stället?
This subject line was brought to you in association with The Distillers - City of Angels

2 kommentarer:

Matilda sa...

vista suger

Catta sa...

Håller med din syster!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...