2010-09-10

Allting är upp till dig, du är gammal nog att ta egna beslut

Z fyller år idag, hela 23 stycken. [Så här ser hon ut idag]. Inte riktigt lika som 2009:


Grattis Z!

Men om det ska fortsätta så här är det ju detsamma att jag slutar ladda upp bilder, precis som sist är kvalitén kass. Ni får klicka på bilden för att se den större! Grr!!! Och även då är den betydligt sämre än den sparade versionen jag har på datorn!??
This subject line was brought to you in association with Markus Krunegård - Se på mig nu, vad tycker du?

2 kommentarer:

zandra sa...

Haha! Jag skulle lätt ha försökt mig på en sån där idag också. DÅ kanske Pytte hade velat komma ut. :)

tackar hjärtligast för gratulationerna. men jag väntar fortfarande på sista versen :)

Johanna sa...

Det tog ju slut på bra verser :-P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...