2010-09-03

I've got a hammer and a heart of glass

Projekt: Film 2010

#60 Resident Evil (2002)
Coola tjejer som slåss bra, jag har velat se den här filmen ett tag. Dock var det lite dumt att se den när jag jobbade natt, för jag är skvätträdd och tyckte därför att det var rätt otäckt när zombiehundar plötsligt hoppade genom fönstret. Hela "begravd-långt-nere-under-jord"-scenariot är också otäckt, min relativt latenta klaustrofobi slår till.

#61 Youth in Revolt (2009)
Skådespelarna i den här filmen spelar normalt sett rätt onormala karaktärer, så långt inget nytt. Det var dock en del oväntad svärta i den här filmen då man ganska snabbt inser att det bara kan gå utför. För att inte riskera att förstöra filmen för de av er som tänkt se filmen kan jag inte förklara varför här, men jag håller inte alls med huvudpersonens sista slutsats.

This subject line was brought to you in association with John Mayer - War of My Life

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...