2010-11-07

London två

Lillasyster undrar hur vi ska gora med julklappar i familjen J i ar. Det undrar jag ocksa. Vore bra med besked snarast!

Jag har bara nu sista halvtimmen last atminstonde tva bloggare som sager sig vara helt fardiga med julklappar. Ha! Jag har inte ens borjat tanka pa det forran nu.

Vad onskar sig folk i ar?

Jag kanske maste onska mig bidrag till en kamera, trots att det ar en trakig onskning.

Har i London har de smaborjat med julpyntning. Det ar en del granar framme och litegrann i fonstren. Verkar for tidigt for full fart anda.

4 kommentarer:

Mamma sa...

Jag önskar mig nåt jättefint från London.

Maria sa...

kan inte någon bara bestämma!!

Matilda sa...

jag och madre sa; som ifjol.

Svärm sa...

Länge sedan du skrev något på din blogg Johanna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...