2011-04-10

Boy, you’re an alien

Pregnancy%20ticker

Igår var vi på trettioårskalas, men när övriga gäster begav sig ut på lokal åkte vi hem. Jag är för trött för sådana utflykter. Ändå vaknade jag tidigt i morse. Jag hittar inga bekväma sovställningar längre.

Annars funderar jag mest bara på vad jag kan äta och när. Som tur är lagar herr J lunch nu medan jag bloggar, och i kväll ska vi till svärföräldrarna på middag, så jag får nog i mig tillräckligt även idag. Som att det någonsin varit risk för annat... 20 kg +, here I come!

Fotot ovan har jag tagit själv. Det blev rätt bra även om jag egentligen hade velat ha en ännu mindre tydlig bakgrund.

Nu ska vi ut på en kort promenad. Kort i längd alltså, förmodligen inte i tid med tanke på att jag går som en tjock pingvin.
This subject line was brought to you in association with Katy Perry - E.T. (feat. Kanye West)

6 kommentarer:

zandra sa...

Åh så spännande! jag längtar och längtar tills bebisen vill komma ut!
du har ju rätt så stor mage redan nu. måste kolla hur min såg ut i samma vecka.
hur känns det? jag förstår att det känns tungt och jobbigt (för att du "går som en tjock pingvin") men jag tänkte inombords. hur det känns att snart bli mamma och snart ska du gå igenom en förlossning. Känner du dig förberedd?
och hur blev det med stolen? har ni klätt om någon?

Anonym sa...

Oj oj Så spännande! Nu är det bara drygt tre veckor kvar :)Det kan ju iof vara lite kortare eller längre också!
Längtar!

Blivande farmor

EMALJ sa...

Fina magen! :)

Blivande MORMOR sa...

Vilket vackert foto :=)

Matilda sa...

jättefin bild!

Svärm sa...

Ja verkligen fin bild! En riktigt fin tavla :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...