2011-04-29

Fredag gör jag vad jag vill

Och jajamensan, även detta inlägg är gjort med timer. Jag fortsätter försöka vara lurig.

Jag måste säga att jag är betydligt mindre less än vad jag innan trodde att jag skulle vara i vecka 40. Jag känner mig piggare och kryare nu än vad jag gjorde för någon månad sedan. Jag har lite jobbigt att andas, men det var värre för ett par veckor sedan. Det går lååångsamt att gå, men inte särskilt mycket sämre än det gått ända sedan oktober/november. Jag är tröttare i ryggen men har inte längre så ont i ligamenten.

På många vis verkar andra människor mer less på att vänta än vad jag är, fast de har ju fördelen av att kunna se fram emot babyn direkt, utan att behöva genomlida en förlossning innan...
This subject line was brought to you in association with Keno-Orkestern - Gesällvisan

2 kommentarer:

milda från mobben sa...

Jag längtar väldigt mycket efter lillen oxh ser framemot hans nedkomst, men tidsmässigt skulle det passa mig bättre om han stannade inne två veckor till så han inte är så gammal när moster får gosa första gången.

dock skulle jag bli ganska besviken om du haft värkar i typ två dygn och fött utan att du eller J meddelat er.

zandra sa...

förlossningen är ju något att se fram emot! jag är så avundsjuk på dig ju!!
jag vill också! längta ska du göra för det är UNDERBART!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...