2011-05-14

I can't sleep in the wake of Saturday

Elva dagar över tiden. Min sjuttonde siluettbild. Ni lär ju hinna bli rätt less på dessa inlägg innan hösten. FÖR DET VERKAR JU SOM ATT JUNIOR TÄNKT VÄNTA TILLS DESS!!! *bitter*

Nu börjar det dessutom kännas rätt jobbigt för mig. Jag har ont i ljumskarna (vilket tydligen är pga tyngden) och sjuuuukt ont i högersidan av magen (vilket tydligen är i musklerna). Man får ju kalkylera med en del smärta för att föda barn, men det här känns bara som onödig smärta som ej ger något och ej leder någonstans, så jag betackar mig för dylik dynga!
This subject line was brought to you in association with Fall Out Boy - Saturday

1 kommentar:

Väntande farmor sa...

Den 29 tror jag inte på! Jag vet inte vad jag ska tro nu! Hoppas dock på senast den 17 :) Vi vill hinna träffa den lilla krabaten innan vi åker till Turkiet på onsdagkväll!!
Vi håller tummarna för söndag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...