2011-05-10

My head's in a whirl and I'll love you till Tuesday

En vecka över tiden idag, om man går efter ultraljudet.

Jag har snart slut på former till siluettbilderna. Rektangel hade jag visst inte gjort. Men vad ska jag göra för form på bilden i morgon? Är detta inte en god nog anledning för Junior att komma - att jag inte vet vad jag ska göra för bild?

Fjärilar i magen kan väl dock vara passande?
Jag är faktiskt inte säker på om detta väntande gör mig mer eller mindre nervös inför förlossningen.

Såg En Unge i Minuten på TV4 på måndag kväll. Här verkar det dock inte bli någon unge varken denna minut eller nästa...
This subject line was brought to you in association with David Bowie - Love You Till Tuesday

1 kommentar:

Catarina sa...

Har du provat paralelltrapets? :) Nu har du smittat mig med siluettbilderna, men jag vet inte om de kommer in i bloggen. Däremot hoppas jag att det inte smittar att gå över tiden...
Nu får ju Junior ta och titta ut! Ni får vräka honom eller nåt! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...