2011-05-14

Then I fall just like a domino

Det är tur att man har släkt som kan roa en om dagarna.

Idag var Svägerska M och H-Boy hit och fikade (de hade med sig + att jag bakat, så vi led ej brist på fika). Stackarna fick mest höra på när jag beklagade mig.

Sedan var jag och Herr J till svärföräldrarna på fika. Jag passade på att köpa mig en ny mobiltelefon (mer om detta senare när jag startat igång den). Stackarna fick mest höra på när jag beklagade mig.

Nu snart pizzamiddag.

I kväll ska vi till Svåger T & Svägerska K för schlager och chipsätning. Stor sannolikhet för att de stackarna mest kommer få höra på när jag beklagar mig.

Dagens två K-ord: Klagan & Kalorier.
This subject line was brought to you in association with The Dead Weather - I Cut Like a Buffalo

2 kommentarer:

zandra sa...

du får klaga! det är ju en av fördelar med graviditet. att folk tycker synd om en då man har ont. och dom VILL ju såklart veta när och var du har ont.

Svärm sa...

Jag tycker att du är jätteduktig på att klaga lite!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...