2011-05-12

Thursday again, yeah, this is getting old

Om folk inte själva håller räkningen så kan jag meddela att detta är den femtonde siluettbilden jag publicerar! Jag tycker med andra ord att jag borde ha väntat färdigt vid det här laget. Det har gått nio dagar sedan det beräknade datumet, och det känns som nog!

Vi har i och för sig fått önskemål från anonyma källor om barnafödande på annat datum än den 12/5, eftersom det är Svåger T's gissning och han visst skulle bli odrägligt nöjd om han fick rätt..Själv skulle jag bli ganska så glad om Junior kom den tolfte. Inte bara för att jag dels börjar bli lite less och dels är hemskt nyfiken på vem han är, utan också för att det är det datum jag och Juniors pappa blev tillsammans 1995.

Det är sexton år sedan, jag var bara sexton år. Halva livet sedan.
This subject line was brought to you in association with Lovestoned - Thursday

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...