2011-06-23

I am a helping hand, I am a hero

Efter det förra inlägget kom jag att tänka på några andra foton jag tagit av skyltar.

Den här för någon vecka sedan då jag och min mor promenerade i det (då) vackra junivädret. Jag vet inte riktigt hur den ska tolkas. Kanske som en uppmaning? Det är klart, det vore ju praktiskt att hyra ut dem när det är +20'C och man lix inte använder sina skidor?


Den här bilden får ni nog lov att klicka upp till större format för att se. Just denna skylt är gammal, men det står nästan alltid en skylt på samma ställe. Det känns inte helt uppenbart vad det är som är till salu. Ännu roligare var "köp morsdagspresent här"-skylten på samma plats i våras. Var då tänkte de?


This subject line was brought to you in association with R. Kelly - The World's Greatest

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...