2011-08-30

My friends all drive Porsches, I must make amends

Mitt bokläsningsprojekt går sakta. Hitintills har jag läst 14 av de 26 jag skulle läsa i år (då har jag inte räknat typ "I drömmarnas trädgård", även om hela den genren också förtjänar ett inlägg eller två i bloggen). Jag skyller på min nya mobiltelefon, den gör det lättare att läsa bloggar när man ammar än vad det vore att hålla i en bok.

Jag besökte farmor och vi pratade böcker och boksortering. Kolla in [den här länken] - så häftigt! Kanske vore något för mig den dagen jag tar tag i de sorgligt negligerade hyllorna här.

Annars, om vi lix ska bygga ut huset för att få plats med eventuella fler barn (för det ryms inte några i nuläget) så kanske vi ska satsa på att få in något liknande [något av dessa] också. Jag har alltid drömt om ett i mörkt trä.
This subject line was brought to you in association with Janis Joplin - Mercedes Benz

1 kommentar:

Svärm sa...

Jamen det verkar lättfixat!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...