2011-11-21

But you should know that I believed and loved you all along

Jag läste om Skrållan hos Ketchupmamman, där hon också postade en bild (klicka för att se). Nu vet jag ju i och för sig att att det var stor skillnad, både i utseende och material, redan mellan min och lillasysters Skrållor och det är ju inte ologiskt att tänka sig att denna utveckling fortsatt. Dock tyckte jag aldrig att våra såg creepy ut, så som jag kan tycka om dagens Skrållandocka. Det var ju samma sak med dockan Charlie som H-boy fick i 1-årspresent. Frågan lyder alltså: ser alla dockor otäckare ut nu för tiden eller tycker jag annorlunda idag för att jag är vuxen?
This subject line was brought to you in association with Weeping Willows - While I'm Still Strong

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...