2011-11-01

You were just like me with someone disappointed in you

Hej Lillasyster!

Jag skulle ha MMS-at det här istället, men jag lyckas inte lista ut hur/om det ens är möjligt att göra screen shots av mobilen. Jag var tvungen springa iväg för att hitta kameran så jag skulle ha bevis:


Så nu behöver jag aldrig mer spela detta spel.

Du är iaf direkt eller indirekt orsak till åtminstone fyra personers nedladdning av Norstedts quiz, plus ett ganska högt antal personer som provat.  De fick IG. De provade igen...
This subject line was brought to you in association with Linkin Park -Numb

4 kommentarer:

matilda sa...

pst. skrytbitch.

och google says att man kan ta printscreens via adobe, men det lät krångligt.


undrar fortfarande om mitt vinst-inlägg?

Johanna sa...

1. Japp :-D

2. Såg att man kunde ladda hem program och ta via datorn,men hur lönt är det när jag kanske skulle vilja ta tre screen shots om året? Då fotar jag istället.

3. Du har ju inte önskat dig något!

sorina sa...

jag fick G idag johanna!!!

Anonym sa...

Tro mig, du kommer vilja ta fler än 3 om året

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...