2012-03-09

I notice that you got it, you notice that I want it

Jag fortsätter följa i Lillasysters spår och bloggar om det hon bloggar om:

Jag ägnade ungefär ingen tid alls åt detta, mer än att försöka hitta två foton tagna rakt framifrån. Detta var svårare än man kan tro. speciellt gällande kort av Lillebror.  Jag tog det första jag fann av båda.  Som synes fick jag dock lov att vrida dem lite. Jag har inte blurrat eller gjort något åt övergångarna.

Det är såklart vansinnigt mycket enklare om man fotar enkom för detta, så bilderna får samma ljus och så att man kan anpassa vinklar, som att hålla näsan i samma höjd och le lika mycket/lite. Jag måste ändå säga att jag tycker att de är rätt lika...

This subject line was brought to you in association with Britney Spears - Till The World Ends

2 kommentarer:

Bådas Mor sa...

Rätt lika:=)

matilda från mobilen sa...

Obehagligt, men ja... Rätt lika. Vi ser ju båda bättre ut på det vänstra. Anton verkar ju ha samma ögonbrynsmissbildning som mig, dvs att ena är mjukt och det andra hårt.

mitt var hyfsat mer oseriöst :-P

vi får la ta kort för ändamålet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...