2008-07-02

Jag liknar faktiskt mest av allt en get, fast mamma säger att jag är det sötaste hon vet.

Jag är hemma och ledig. Skönt. Jag behöver slöa (men tyvärr behövs det också städas hemma). Det är dock pissigt väder så trädgården får klara sig själv en dag till.

Jag måste formatera om datorn, eftersom Herr J aldrig har gjort det sedan han skaffade den. Den är långsam, innehåller en massa skräp, och har en massa fuffens för sig (som att vägra spela mer än 2 sekunder av youtubefilmer om inte datorn är nyomstartad).

Omformatering är tidsödande och jobbigt. Förrförra gången jag gjorde det så grät jag. Så illa blir det förhoppningsvis inte den här gången.
This subject line was brought to you in association with Jojje Wadenius - Jag är det fulaste som finns

1 kommentar:

Technicolor sa...

Jag vet hur det känns när datorn får en att gråta men numera får jag nog mest stressrelaterad ohälsa eftersom min powerbook är skitgammal och seg. Även om den numera inte är av på mitten längre.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...