2008-09-11

The slave becomes the master, yeah!

Oj oj! Jag borde inte blogga/slösurfa/lyssna på Metallicas nya skiva. Jag måste städa huset för jag ska ha gäster ikväll.

Efter den årliga surströmmingsmiddagen på jobbet ska vi ha vikariefest hemma hos mig. Z är festkommitté och talade om singstar och guitar hero. L beslutade sig för att ta med videokamera. Själv kan jag redan nu berätta att jag är way to nykter för att bli inspelad sjungandes...

Förövrigt kan jag rekommendera inlägget från vilket jag stal bilden på surströmmingsburken. Läs här om diverse konstiga maträtter som kan hittas på burk, som t.ex. silkworm pupae och jellied eels. Inget för den kräsmagade.

This subject line was brought to you in association with Metallica - The End of the Line

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...