2009-01-16

Jag behöver inget språk med tiden på min sida

Så- det kallaste värde jag sett på en termometer hitills i år är minus trettioen grader. -31!!! TRETTIOEN! Hur kallt är det hos er idag?

Jag var helt inne på att flytta utomlands i morse, men min sambo hävdade att det knappast kunde vara bättre i KALL -ifornien. Haha! Vad rolig han är :-P

Visst har ni sett filmen hos herr J [här], och läst den rörande historien!?
This subject line was brought to you in association with Kent - Om du var här

7 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen att delta i fotoutaningen FreakyFridayFoto hos mumari.se :)
www.mumari.se/category/freakyfridayfoto/

Anonym sa...

Förra påsken när vi var uppe i fjälls så var det -37 grader. Det var lite bitigt när man skulle ut i snön och kissa.... /CR

Johanna sa...

Det är fusk att komma med gamla siffror :-) Vad är högsta uppmätta i år?

Anonym sa...

Det var ändå skitkallt! :)

zandra sa...

jo jag såg på termometern imorse. 31.4 minus... Huvvaligen

Maria sa...

Jag drog ut ungarna klockan 12. Då var det 30 grader. Stackars barn.

Johanna sa...

Oj! Stackars barn! Finns det ingen köldgräns på förskolan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...