2009-04-06

Not a word has been said, not a verb, not a noun

Veckans fototriss har temat Prickigt. Jag var lite tråkig och lämnade inte huset (snöstorm PLUS slask ute).

Först har vi herr J's slipsar, som hängde på garderobsdörren. Iofs var bara en prickig, men det gills! På tal om herr J; kan någon annan gissa motivet för bild två? Bild tre är på diskhon som jag höll på att städa medan jag talade med mor i morse. Hon både ringde och SMS:ade nämligen för att höra varför jag inte postat någon fototriss ännu...




Se fler prickar [här]. I synnerhet [Svägerska M's] och [Zzz's] bilder, jag har lyckats lura med dem på trissen denna vecka!
This subject line was brought to you in association with Adam Tensta - Dopeboy

4 kommentarer:

Jocke sa...

Jag vet...

Catarina sa...

Jag gissar på cykelstyre.

zandra sa...

det var många som körde på avlopp denna gång...

Maria sa...

Jag gissar också på cykelstyre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...