2009-06-07

I can't do well when I think you're gonna leave me, but I know I try

Nu när alla röstat färdigt så kan ni gå och kolla på jockeastrom.com som fått sig en liten ansiktslyftning inför årets jubileumstävling. Jag har gjort en logga, och herr J håller just nu på att uppdatera anmälningslistan (fast han är inte färdig, så han kommer ej bli så glad över att jag länkar).


Är ni helt ointresserade av det så rekommenderar jag istället att ni ser videon jag länkar till nedan. Fantastisk låt, och de har alltid jäkligt snygga videos.
This subject line was brought to you in association with Empire of the Sun - We Are The People

3 kommentarer:

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria sa...

Kollade in sidan... att kalla oss löpstarka var väl att ta i?!

Matilda sa...

attans. jag som jobba i år. annars hade jag ju älskat att vara med.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...