2009-06-05

With you life rhymes like the best love letter

På den stationära datorn är min blogg nu gul, men på den bärbara är den aprikos. Ingen av färgerna kommer att få förbli bloggbakgrund särskilt länge, det är ett som är säkert.

Nu är den första av mina två sommarsemestrar från jobbet över. Jag hoppas verkligen att nästa semestervecka (första i augusti) blir bättre! Framför allt att den blir mer semesterlik!

Att ha jättemycket skola alla dagar på sin semester är ingen hit.

Mor & Far är i Hufvudstaaaaden och hälsar på Lillasyster.

I kväll är det pensionsavskedsfest för allas vår arbetskamrat AG på hotellet. Jag har inget att ha på mig.
This subject line was brought to you in association with Darin - Breathing Your Love

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...