2009-11-28

Find yourself a girl, and settle down, live a simple life in a quiet town

Jag har länge tänkt att det vore praktiskt att skaffa sig en liten fru som kan sköta markservicen medan jag pluggar och arbetar. Jag trodde idag att jag hittat en perfekt kandidat.

S bakade Thanksgivingpaj (pecannöt, se mer bilder här) och bjöd på igår. (Om inte klockan varit så mycket hade jag photoshoppat in ett förkläde så det hade sett ännu mer husmoderligt ut).



Och idag började hon med att laga middag åt mig samtidigt som hon uppfostrade lillan (om än lite våldsamt - se kniven!)



Sedan diskade hon. Enligt egen utsago putsar hon även fönster. Vad mer kan man kräva?



Tyvärr sade hon dock nej till mitt frieri. Attans. Jag misstänker att det har att göra med att hon söker någon som kan ge henne bättre tillgång till nya TV-avsnitt :-) För jag kan ju inte tänka mig någon annan orsak till att inte vilja bli min 50-talshemmafru!

Någon annan frivillig? Hör av er!
This subject line was brought to you in association with The Raconteurs - Steady as She Goes

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...