2010-01-25

Im in control, take the pain, take the pleasure, I'm the master of both

Jag och S hade en konversation om vilka kroppsdelar man ville ha, som började med att jag ville ha Adam Lamberts ögon från denna bild (tillsammans med benen i detta inlägg) och slutade med att S byggde en egen superkvinna på sin blogg. Jag håller inte med henne, så hon säger att jag måste bygga en själv.



Jag får nog börja med att citera S: "Detta ändras dagligen för mig, men idag är det här det jag gillar mest (...) Jag har redan ändrat mig."

Jag lyckades inte plocka ihop kroppsdelar, utan idag blev det tydligen en mogen rödhårig kvinna med stora mängder botox som är mitt skönhetsideal...


This subject line was brought to you in association with Adam Lambert - For Your Entertainment

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...