2010-02-02

The things that used to mean so much to me have gone the way of dinosaurs

Projekt: Film 2010

#13 13 going on 30 (2004)
En film jag faktiskt sett en gång förut. Den är inte så bra att den bör ses flera gånger. Jag hade troligen älskat den när jag var 12. Å andra sidan hade troligtvis huvudrollen spelats av Molly Ringwald om den spelats in då, och det hade varit synd, för säga vad man vill om filmen men Jennifer Garner gör en bra insats som en ganska naiv 13-åring i en 30-årig kropp. Själv vet jag inte om jag mest får moralpanik över det faktum att filmen på TV "presenteras i samarbete med rfsu intimrakningsprodukter". Vad (hur gammal) är målgruppen?
This subject line was brought to you in association with Motion City Soundtrack - Her Words Destroyed My Planet

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...