2010-03-02

Vi fryser tillsammans, två benrangel skallrar i takt

Någon som saknar mitt vardagsbloggande nu när jag bara filmbloggar? Jag kan lämna en snabbrapport:

I torsdags var jag på filmstudion och på hockey.
Fredag storstädade jag i skafferiet och sedan såg jag film med S när herr J dömde.
Lördag var jag på cafét med la Famiglia till lunch, såg en film, åt middag med päronen, mormor och mormors syster V... nej men vänta nu!!? Det var den här länken jag menade.
Söndag var jag matt efter familjemiddagen, såg film med herr J och S, var på bio.
Måndag var det arbetsplatsträff och terapi.
Idag har jag tagit upp pelargonerna ur matkällaren.

Vilket spännande liv jag lever. Vad ska man blogga om? Kan ingen ge mig ett vettigt ämne?
This subject line was brought to you in association with Kent - Berlin

1 kommentar:

Madre sa...

Betydligt mer spännande än vi-som har legat och hostat på varandra hela veckan. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...