2011-03-07

Gäller hela kvällen mellan tolv och fem

Det känns lite såhär, fast inne i magen. I synnerhet om kvällarna.

Annars har Junior faktiskt varit väldigt lugn idag. Jag tycker mig faktiskt känna av att han är stillsammare måndagar efter jobbiga helger. Inte bara jag som behöver vila. (Eller ja, dagar efter jobbiga dagar över lag, jag tror ej han gör skillnad mellan dagar än även om han naturligtvis är ett ovanligt klipskt barn)

Imorgon blir det barnmorskebesök, denna gång med svärmor som moraliskt stöd. Herr J kan inte följa imorgon heller. (Förra veckan bjöd Mor in sig själv som sällskap, men höll på att backa ur när hon insåg att hon skulle behöva vara stöd vid ett eventuellt blodprov. Jag är dock duktig på att ta prover i fingret nu för tiden!)
This subject line was brought to you in association with Maskinen - Alla som inte dansar

6 kommentarer:

Svärm sa...

Jag är så hedrad och glad att jag får följa med :)

Svärm sa...

Läste ett annat inlägg av intresse! Det blir alltså kanske en Hektor eller Brutus :)

Johanna sa...

Det är skönt med sällskap när nu inte JÅ kan följa.

Och han röstade för övrigt ned Hektor, som jag faktiskt gillar. Brutus är lite för hårt :-)

Mor sa...

Tänkte ej backa pga moa!.Har vatt m förr om man säger så;=0

SNART Mormor sa...

Ser att min kommentar om hur bra det gick sist har försvunnit?Jag var lite imponerad <3

Helena, Biffen sa...

Hej! Vad kul att du hittade igen mig. Är roligt att kunna följa med varandra i graviditeten och när bebisarna kommit ut =D. Hoppas att det gick bra hos BM idag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...