2011-04-30

För hon var bäst, försök & överträffa det, ja!

Idag är det Valborgsmässoafton. Inte en högtid vi brukar fira så mycket i det här hushållet. Vi är dock bjudna till Svåger T och Svägerska K i afton. Jag var bjuden att komma tidigare och sällskapa, men har istället, lat som jag är, legat i soffan och växt. Detta gjordes i samarbete med glassföretaget Sia.

Herrarna har tillbringat dagen på travet (Herr J tog med sig kontanter från Juniors barnvagnsfond, jag har lovat att berätta (skvallra) om detta för honom om ett par år).

På bilden ser ni mig som jag ser ut nu när jag nyss piffat mig för aftonen. Klänningen är ärvd av Lillasyster, örhängena är ärvda av Svägerska K, läppglans ärvt från emve, lugg plattad med hjälp av plattång ärvd av S, och hårknutar enligt arv från Mimmi Pigg. Prydnadskudden i bakgrunden är dessutom ett arv från Mamsingen.

This subject line was brought to you in association with Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet

2 kommentarer:

Jocke sa...

om jag inte minns fel så är barnvagnen redan köpt och betald av mig... :-)

emve sa...

Läppglanset ser ut att passa dig perfekt! Bra att det kom till användning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...