2011-04-08

Wearing the face that she keeps in a jar by the door

Glasmästarna dök upp till slut! Och med sig hade de vår nya badrumsspegel! Äntligen!

Jag är ruskigt nöjd.

Jag är dock betydligt mindre nöjd med att bloggen drar ned så hemskt på bildkvalitén i de foton jag postar... Om ni vill se hur det ser ut med bättre skärpa så får ni väl helt enkelt rengöra glasögonen och komma och hälsa på i badrummet :-) Det är gott om plats, utom i handfatet, för där ligger redan Juni.
This subject line was brought to you in association with The Beatles - Eleanor Rigby

2 kommentarer:

zandra sa...

jag kommer gärna och hälsar på. men jag vet inte om jag vill det om jag måste vara i badrummet hela tiden. är det okej att hälsa på på nedervåningen också?

Anonym sa...

Superfint blev det :)

Svärm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...