2011-06-29

So boy, forget about the world, 'cause it's gonna be me and you tonight

Idag har jag haft fullt upp med trevligheter hela dagen. Kunde ha blivit ett synnerligen trevligt inlägg med somriga bilder OM DET INTE VORE FÖR ATT MIN KAMERA VAR UTAN BATTERI!!! Fan! Nu blir det bara en massa text istället.

Vädret har varit galet varmt idag. Så vad gjorde vi? Solade? Badade? Nej, vi for till stan för att shoppa. Jag hade faktiskt inte så mycket val, när jag nu säger att jag inte har något att ha på mig så menar jag det verkligen.

I morse var det tidigaste jag och Puddingen klivit upp sedan BB. Ändå var vi inte klara när Moderskeppet dök upp för att hämta oss... Det är tur att hon har tålamod med oss ändå, för det var väääldigt praktiskt att ha med sig någon som frivilligt tar på sig barnvaktsansvaret när man ska prova kläder. Jag lyckades faktiskt hitta flera klänningar som (någorlunda) täcker de utökade behagen.

Vi hann också med ett besök hos mormor. Alla tanterna på äldreboendet var mycket imponerade av bäbisen (som förövrigt fyllde 6 veckor idag).

Jag, Junior, mamma och halva Umeå åt lunch i parken på en filt. När jag kom hem åt jag och herr J middag (grillat + rosé = mums!) i trädgården på en filt (med Junior som glad publik).

Dagen var tydligen väldigt uttröttande för sonen, nu sover han nämligen helt utslagen på två prydnadskuddar. Som sagt hade jag hellre bjudit på en somrig picknickbild, men nu blir det en murrig webkamerabild av oss i soffan istället.


This subject line was brought to you in association with Rihanna - Only Girl (In The World)

2 kommentarer:

Catarina sa...

Vilken härlig bild på en utslagen Pudding! :)

Jocke sa...

oj va utslagen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...