2012-01-19

Playa del Ingles #30

Detta är shoppingskörden från Las Palmas. Jag tänkte att jag skulle skriva en liten recension då jag själv googlade innan och hade velat hitta en. Vårt huvudsakliga mål var Primark, och det blev butiken i köpcentrat Las Arenas då det verkade ligga lättillgängligt och trevligt till då vi också promenerade längs strandpromenaden och kollade på surfare. Vi tog expressbussen från Yumbo Center vilket kostade ca 55 och tog ca 55. Kronor och minuter, alltså.

Som synes hittade vi en hel del vi ville ha (men tre av plaggen på bilden är iofs från Zara). Jämfört med London var utbudet dock mycket begränsat. Nu kan jag mycket väl ha missat en del då jag inte alls tyckte mig vara färdig när vi skulle hem, men jag såg till exempel varken några (dam-)jackor eller make-up. Jag köpte ingen underdel och herr J säger att herravdelningen var liten.

Det kanske iofs är bra att utbudet blir begränsat, det kan komma att bli trångt nog att få med detta hem...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...