2012-02-29

Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet

Oj vad jag bloggar lite!

Ni skulle bara veta hur många saker som jag dagligen tänker att jag borde blogga om! För att minnas själv, för att förmedla till andra eller för att få veta andras tankar om.

Det blir bara lixom aldrig av...

Som exempel kan nämnas att jag redan när Lillasyster postade det här inlägget (25 dagar sedan!) tänkte svara med den här bilden:


Jag vet att jag är hopplöst omodern och ohipp, men det här poserandet som kvinnliga kändisar (nej, jag har ingen aning om vilka kvinnorna på bilden är) envisas med? Vad ska det vara bra för? Jag hade någon teori om att benen kanske skulle se snyggare ut, men det gör de ju inte!!?

Eller är de bara kissnödiga?

This subject line was brought to you in association with Den Svenska Björnstammen - Vart Jag Mig I Världen Vänder

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser verkligen inte bra ut!!

Svärm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...