2008-02-27

All I have to do is think of me and I have peace of mind

Jag har inte lämnat ut adressen hit till någon ännu, men jag har faktiskt berättat för Modern att jag startat en ny blogg. Hon har inte fått adressen ännu. Jag får väl kommentera inloggad hos Lillasyster också, jag kommenterar ju redan där flera gånger om dagen :-P

Jag har nu ätit upp allt av brödet som hon bakade åt mig i helgen. Det var supergott! Mörkt, med nötter och frukt, rena godiset! Tack så mycket Mor!
Jag försöker lista ut om det här datatillbehöret, som man kopplar till ett USB-uttag, är söt eller om man skulle bli galen efter 2,4 sekunder. Den springer i olika hastigheter beroende på hur fort du skriver på tangentbordet...


This subject line was brought to you in association with Gavin DeGraw - I Don't Want to Be
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...